08 júla 2009

Revolta- Čo človek dokáže

Čo človek dokáže
to len čas ukáže
dostatok priestoru na realizáciu a času
môže odhaliť netvora alebo aj odhaliť krásu
človek má schopnosti vela vecí dokáže meniť
dokáže prijať ostatných aby mu začali veriť
Videl som... človek dokáže silno lúbiť
a následne svoje sklamanie a bolesť do nenávisti skľbiť
Mnohí za chrbtom závidia nenávidia
a zároveň stále veďla teba sedia
Len aby ťa mohli zraniť z čo najvačším účinkom
ale veď už niesi to malé dieťa s cumlíkom
ty sám musíš vedieť
komu chceš veriť a vedľa koho sedieť
Je zaujimavé že v jeden deň niečo platí
a v ďalší deň na hlavu sa to obratí
proste svet plný neistoty a idealizmu
závisti a egoizmu
Videl som že najvačšia zbraň mnohích ľudí
je to že sa plný nenávisti každý deň budí
a dúma ako škodiť za chrbtom ako hiena
rozširovať drby ako zvuk, siréna
nemáš na to aby si sa priznal prípadne povedal do očí ?
Ja sa len usmievam raz za minca otočí
Striedali sa dni...
a ja čakal som... či... priznajú sa tí
oni prišli a chcel ma akoby sa nič nedialo pozdraviť
Hah usmial som sa vedel som že takto to nejde že to treba zastaviť
Preto dal som tému-úprimnosť
Povedal som svoju pravdu a odišiel... už mal som toho dosť.

Táto báseň je o minulosti :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára