07 júla 2009

Revolta- Nemusíš sa báť Kapitola prvá

Ja viem že máš obavy
keď sa niečo pokazí kdo sa za teba postavý ?
Tak mám pre teba 3 slová :)
Nemusíš sa báť
Ja som tu a budem aj tam pri tebe stáť
Ja ťa vidím ako blúdiš mestom zo sklonenou hlavou
ako snažíš sa schovať svoje vlastné utrpenie skrytím sa do davov
Som tu a vidím tvoje trápenie aj keď ho nedávaš najavo
velakrát mi pri zistení nepríjemnej pravdy srdce žialom zalialo
ale teraz som tu a čo mi život zobral... to nech si nechá
nebudem ako neštastný pes čo po žrádle brechá
Ja som tu a chcem si to o čo som prišiel vynahradiť veď mi to právom náleží
keď o všetko prídeš zistíš na čom naozaj záleží
a na čom nezáleží
život aj tak stále beží
a hra sa neprestáva hrať
Preto nemusíš sa báť
Budem pri tebe stáť
Neveríš ? Môžeš sa na okolo rozhliadnuť
nenájdeš ma tam :) môžeš svojim slzám podlahnúť
ale ja som skutočne tam
si človek pri ktorom som aj keď je tam sám
som tam s tebou aj keď nie vždy fyzicky
ale mojou myslou a srdcom som tam vždy... aj keď to znie mysticky
Bol som pri tebe... som a aj budem navždycky :)

Venované tým ktorí pri mne stoja a ja pri nich :) spolu navždycky :) a to fakticky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára