07 júla 2009

Revolta- Báseň mi dáva...(A takto sa splnil sen) Kapitola druhá

A takto sa splnil sen...
nešlo to lahko sníval som ho každý deň
a aby vyznela dobre a zároveň bola spetá s mojim bytím
Aj ked nešlo to vždy lahko niekedy s fajčením a pitím
ale že to najťažšie z toho sna mám za sebou cítim
Aj keď priznávam nejde to vždy
musíš mať čo povedať a musíš to byť ty
začalo to dávno hlboko v mojom detstve
detské rýmovačky ma dostali až k tomuto :) ľudia vedzte...
že bola to pár ročná práca
mnohí si mysleli že sa čakať nevypláca
no ja som sa nevzdal a pravidelne vypisoval svoje pocity
mal som plné bloky a aj zošity
boli chvíle kedy som myslel že je tento sen na kúsky rozbitý
ale kúsky skla sa pozliepali samé
keď ma kopla múza a písal som o tom ako v živote sa máme
A to boli okamihy kedy som vedel že vďaka Bohu na to mám
Stále bolo to častejšie cítil som že mám čo povedať a že niesom sám
boli tu už ľudia čo o mojom živote a mojich básniach vedeli
Oni pri mne v ťažkých chvílach stáli, a v dobrých sedeli
a moje básne čítali
z úsmevom na tvári ma vždy zvítali :)
Preto nezúfaj keď všetky sny sa rozbíjajú na kúsky skla
aj moje sa rozbili a hla
no hla na to že teraz pozliepané sú v jeden celok unikátny
Teraz je môj sen skutočne platný :) hah tak tak


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára