07 júla 2009

Revolta- Povedali o mne Kapitola prvá

Vravia že som zlý ?
Prečo ?
Lebo konám niečo
na čo spoločnosť uvalila hrôzy bublinu
a ja premýšlam prečo ? A to každú hodinu
Asi preto že sa boja všetkého čo je iné ako ich životy
Mám žiť odvádzať dane a chodiť na 8 hodín do roboty ?
Aj to ma čaká ale ja chcem sám zvoliť svoju cestu
povedať svoj názor aj za rizika trestu
Nemám z toho strach možno to je problémom
názor a poézia s nekonečným objemom
mala svoj začiatok ale neblíži sa ku svojmu koncu, zkáze
je tu naveky a jej myšlienky zapísané v ľudských srdiach ako v databáze
Opisuje fakty bez pretvárky a s citom ako napríklad čo všetko oči prezradia
A ako sú niektoré veci ohladom lásky dané... a mne nevadia
Prechádzal som smútkom sklamaním utrpením
radosťou láskou priatelstvom a pochopením
aby som našiel to čo teraz mám
báseň o ktorú sa s vami delím... veď tu niesom sám :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára