09 júla 2009

Revolta- Nič nieje také aké bývalo


Nič nieje také aké bývalo
ale aj tak som rád že som odmietol sledovať divadlo
a tým pádom veľa ludí z môjho života vypadlo
a mne ako hlavná úloha žiť svoj život ďalej pripadlo
Báseň čo som vám dal prečítať lebo som do nej dal kus seba
a vyjadriť sa je pre mňa asi tak dôležité ako chleba
Do mnohích ľudí som vkládal nádej
ale museli ostať mimo mojej cesty aby som mohol ísť ďalej
Nepomôže zatvárať oči a ignorovať nepríjemné veci
Veď predsa žiť a byť spokojný... to chceme všetci
Ale fakt veci niesú také aké bývali
Zmenila sa doba a mne nechýba vela vecí čo by mi kedysi chýbali
Hah dnes som zistil jednu vec že Alibaba z rozprávok tisíc a jednej noci
asi fakt nechce mi dať pokoj a nevie čo je v mojej moci
Moje meno nie len v tomto blogu ale aj na inom ?
Niekdo tu zabúda s akým zahráva sa vplyvom
Nemôžeš poraziť majstra v Šachoch v jeho šachu
je to porovnatelné s tým ako keď hádzeš na stenu veľa hrachu
Táto báseň možno ostane v prachu
ale raz ju niekdo nájde a dá z nej dolu prach
a bude z nej cítiť úprimnosti pach
a báseň bude stále živá
aj keď už nebudem ten kdo sa na ňu díva

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára