07 júla 2009

Revolta- Pokus o Revoltu

Pokus o Revoltu ?
Čo to je za názov ?
Hah môžem si to nazvať ako chcem
dôležité je že to ide zo srdca viem
Tu nejde o nejaké ego
ale proste som vďačný za to že to do seba zapadá ako lego
Mám proste svoje spôsoby
mnohé z nich nikdy nemenia podoby
napríklad pri blížiacom sa životnom boji si bozkám peste
nemám strach z toho čo mi bude stáť v ceste
pomodlím sa aby Boh pri mne stál pobozkám peste na náznak toho že sa s láskou prebijem
A ono to výjde a ak nie... hah aj tak vďaka tomu prežijem
proste kryjem svoju životnú cestu
aj keď nemám určenú trasu presnú
nemám život naplanovaný od slova do slova
často mám pocit že ostávajú len skúsenosti a začínam od znova
ale je to iba moje zdanie
život je hra ? Tak skúsme to hranie
Dnes máš všetko a zajtra nemáš nič ?
Máš z toho strach ?
no tak potom si svojho štastia vrah
pretože vždy je šanca že môžeš všetko stratiť
a tak isto šanca že to môžeš naspať vrátiť
A tak isto je tu aj tá druhá možnosť :)
Možno dnes nemáš nič a zajtra budeš mať všetko :)
preto bojujem o môj život a problémom otočím sa predkom
Ale pravdá je taká že ten zajtrajšok je ďaleko
ale ja sa nechcem roztiecť ako vajce na makko :)
a preto vidím pravdu :) že nejde len o to čo chceme
ale treba si vedieť vážiť a užívať to čo máme
povedať ďakujem vlastnej mame
a tak isto aj Lúbim ťa milovanej dáme :)
Ak si nevedel tak už vieš o jednej z vecí na ktoré chcel poukázať ten čo píse v Revolte
Ale ak nechcete tak už viac krát túto stránku do vašeho prehliadania nevolte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára